Aalborg-Nørresundby Antenneforening

 

Ofte stillede spørgsmål

Hvornår kan jeg skifte TV-pakke?
Hvis du vil skifte til en anden pakke er varslet løbende måned plus 1 måned. Prisen er ved skift til mindre pakke kr 299,- og ved skift til større pakke er det gratis

Kan jeg få flere kanaler end min pakke 3?
Hvis du har AN-TV's programpakke 1, kan du også abonnere på Stofa SmartTv. Stofa SmartTv er et produkt, hvor du kan tilvælge flere forskellige pakker, der hver især indeholder kanaler for enhver smag. For at modtage Stofa SmartTv kræver det enten en ekstern dekoder eller et kort til dit fjernsyn, såfremt der er indbygget DVB-C tuner med MPEG 4.
Kan man få Internet?
Når du bor inden for AN-TV´s forsyningsområde, kan vi tilbyde Stofa Bredbånd på din adresse.
Hvordan kommer jeg i kontakt med AN-TV?
Du kan skrive til AN-TV via brevpost eller ved at benytte kontaktformularen på Stofas hjemmeside http://www.stofa.dk/kontaktos.php.
Hvordan opkræves betalingen for AN-TV's programpakker?
Abonnementet opkræves kvartalsvis forud.
Hvordan opkræves Stofa Bredbånd?
Stofa Bredbånd opkræves kvartalsvis forud.

Hvad skal jeg gøre hvis jeg flytter?

Hvis du flytter skal du kontakte Stofa, og de vil så fortælle dig om dine muligheder i forbindelse med flytningen.

Hvem skal jeg kontakte, hvis mit signal er dårligt?
Hvis du oplever dårligt signal på dit TV, kan det oplyses, at vi garanterer signal til ét tilslutningssted. Hvis man tilkobler yderligere TV uden en forstærker, kan der forekomme dårligt signal. Hvis du oplever dette, kan du kontakte Stofa og høre om mulighederne for tilkobling af yderligere TV. Skulle du mod forventning opleve dårligt signal ved kun ét TV tilkoblet, kan du ligeledes kontakte Stofa. Eller kontakt AN-TV Huset på Boulevarden, hvor man kan købe kabler, stik og forstærker.
Hvad skal jeg gøre hvis jeg skal have flere TV tilkoblet?
Da vi garanterer tilslutning til ét TV, én radio og én internetforbindelse, kan det være nødvendigt med en forstærker, hvis du ønsker at få flere TV tilkoblet. Du kan kontakte Stofa, der kan vejlede dig i, hvilken forstærker der egner sig bedst til dit formål.

Hvor kan jeg henvende mig hvis jeg har nogle spørgsmål til min regning?
Du skal kontakte Stofa enten i butikken eller pr. telefon 88 30 30 30. Du har også mulighed for at søge hjælp på følgende adresse:

AN-TV Huset

Boulevarden 18

9000 Aalborg

Mit TV har indbygget digital tuner, men jeg kan ikke se kanalerne digitalt alligevel. Hvad er der galt?
Du har formentligt et TV med en DVB-T tuner, eller det kan være at TV'et kun har Mpeg 2 tuner. Den kan du ikke bruge på kabel TV. Du skal have en DVB-C tuner, som  man i nogle TV kan skifte, og i andre tilfælde skal man have en ekstern dekoder, som du kan købe hos Stofa.
Min nabo siger, jeg kan se digitalt TV. Er det korrekt? 
Det er korrekt, at du kan se digitalt TV. AN-TV har frigivet det digitale signal, således at du med en DVB-C tuner i fjernsynet har mulighed for at modtage en digital spejling af alle dine kanaler uden kort og uden beregning. Tuneren skal være med MPEG 4. Har du ikke en indbygget DVB-C tuner, har du mulighed for at købe eller leje en dekoder i butikken eller hos Stofa.Du skal blot købe en dekoder og et abonnement på de kanaler, du ønsker at se.
Til toppenTil toppen